Henkilöitä työskentelemässä avotoimistossa

Taustamusiikki henkilöstötilassa

Taustamusiikki henkilöstötilassa -lupa kattaa taustamusiikin julkisen esittämisen äänitteeltä työpaikan työ-, henkilöstö- ja virkistystilassa kuten esimerkiksi tauko- ja kuntoilutiloissa. Työpaikalla tarvitaan musiikkilupa, jos yrityksessä työskentelee 25 henkilöä tai enemmän.

Tutustu tuotteen erityisehtoihin.

Jos olet jo asiakkaamme ja sinulla on käyttäjätunnus OmaLupa-palveluun, voit valita aiemmin lisäämäsi toimipaikan.

Musiikin käyttökuukaudet (vuosittain)
Tarkista tiedot
Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.

Tietoa taustamusiikki henkilöstötilassa -musiikkiluvasta

  • Taustamusiikki henkilöstötilassa -lupa tarvitaan, jos yrityksessä työskentelee 25 henkilöä tai enemmän.
  • Lupa kattaa taustamusiikin julkisen esittämisen äänitteeltä (mm. TV, radio, tietokone, nettiradio, CD ja julkiseen esittämiseen soveltuva suoratoistopalvelu) työpaikan työ-, henkilöstö- ja virkistystilassa, esimerkiksi tauko- ja kokoustiloissa.
  • Jos musiikkia soitetaan kuulokkeista, vastaavat yhdet kuulokkeet yhtä pinta-ala-neliömetriä.
  • Lupa kattaa myös henkilöstöruokalat, joihin ulkopuolisilla ei ole pääsyä.
  • Lupa on toimipaikkakohtainen.

Asiakastilat ja työpaikan yhteydessä olevat muut yritykset tarvitsevat oman musiikkilupansa

  • Huomaathan, että tilat, joihin myös asiakkailla on vapaa pääsy (kuten esim. aulatilat, vastaanottotilat, lounasravintolat, kahvilat, kuntosalit, myymälätilat jne.) eivät sisälly tähän lupaan, vaan niitä varten tarvitaan tilanteeseen sopiva taustamusiikkilupa, kuten Taustamusiikki ravintolassa -lupa tai Taustamusiikki asiakastilassa -lupa. 
  • Tilat, joiden toiminnasta vastaa joku muu taho kuin Taustamusiikki työpaikalla -luvan ostava yritys, eivät myöskään sisälly tähän lupaan. Esimerkiksi työpaikan yhteydessä toimiva ravintola, kuntosali tai kahvila tarvitsee oman lupansa. 

Taustamusiikki henkilöstötilassa 2024

  • Laskutussykli valitaan luvan oston yhteydessä, ja se voi olla vuosittainen, puolivuosittainen tai neljännesvuosittainen.
  • Lupa on toistaiseksi voimassa ja sen irtisanomisaika on yksi kuukausi.
  • Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.
GRAMEXTEOSTO
Henkilöstön määrä toimipisteessä€ / kuukausiHenkilöstön määrä toimipaikassa€ / kuukausi
25 – 10017,8625 – 10017,4
101 – 20024,81101 – 20022,95
201 – 40037,22201 – 40029,24
401 – 60049,61401 – 60039,39
601 – 80062601 – 80049,36
801 – 100074,41801 – 100059,8
1001 – 120086,821001 – 120069,44
1201 – 140099,211201 – 140079,49
1401 – 1600111,621401 – 160090,18
1601 – 1800124,011601 – 1800100,97
1801 – 2000136,411801 – 2000111,55
2001 – 2200148,842001 – 2500131,88
2201 – 2400161,232501 – 3000152,33
2401 – 2600173,613001 – 3500172,76
2601 – 2800186,013501 – 4000194,12
2801 – 3000198,424001 – 4500214,5
3001 – 3200210,834501 – 5000235,8
3201 – 3400223,22
Henkilöstön määrän ylittäessä 3400 ota yhteys asiakaspalveluunHenkilöstön määrän ylittäessä 5000 ota yhteys asiakaspalveluun

Hinnasto 2025

Saattaisit tarvita myös näitä

Puhelinjonomusiikki

Lupa kattaa yrityksen omassa puhelinvaihteessa esitettävän jonotusmusiikin, sekä musiikin tallentamisen puhelinjärjestelmään

Katso ja osta

Musiikki call center -palvelussa

Lupa on tarkoitettu call center, contact center ja help desk -palveluita ja/tai ulkoistettuja puhelinvaihdepalveluita tai toimistohotellipalveluita tarjoaville toimijoille.

Katso ja osta

Taustamusiikki asiakastilassa

Lupa soveltuu esimerkiksi yritysten aula- ja odotustiloille.

Katso ja osta